Söta Nördar!

Jag och Jonas... Vi är allt bra söta och nördiga vi, idag satt vi på oss kostymer från 60talet och gick ut på stan far att se viktiga ut vi blev riktigt stiliga faktist. Träffade Malin uppe vid kyrkan när vi stod och spände oss som om vi var två tuppar, haha! iallafall så gick vi runt så ett tag i stan sen och fick lite blickar på oss, men det är bara roligt tycker jag...
..
Stiliga pojkar


Imorn Är det skola igen, jag har ju inte vart där sen i onsdags så det blir skönt att komma tillbaka till värkligeten lite grann. Börjar väl komma igång snart, idrott på fredag också blir roligt det... Ja föresten, hade ju träning igår, var ganska stenhårt så jag har världens träningsvärk efter det! haha! har inte så mycket mer "folkvänligt" att skriva idag faktist! men vi ses och hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggast.nu!

2008-09-08 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0