jobbansökan

Jobbansökan:

 


Hej…

Jag heter Emil och är ute efter att tjäna lite extra pengar då jag numera bor i Karlstad och utgifterna blivit större för mig…

På dagarna går jag i skolan, så att jobba tider så som eftermiddagar,  kvällar och hälger är därför nödvändigt. Och eftersom jag bor mitt i stan så tänker jag mig ett ställe i närheten, det finns ju endel, men många har ju satt den gränsan att man ska vara 18år för att få jobba och det silar ju bort många möjligheter för mig som är 17år. Jag har ju häller inget riktigt CV, dock har jobbat en del endå på många olika ställen,

tillexempel var jag på Ica Kvantum i Filipstad i några månader och har därmed jobbat bland människor, är även annars en väldigt social person som gillar att prata med folk och lära mig nya saker.

En referens kan ju vara bra att ha, så f.d. personalchefen på Ica är isåfall ett bra exempel på sådan:

Anders Kullander

070-69 66 620

 

Då tackar jag så mycket för mig och hoppas att ni hör av er så snart som möjligt.

Emil Kjellin

073-81 22 477


Kommentarer
Postat av: Mamman

Emil! Blogga igen! Kram från Mamman

2008-11-16 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0