Dåligt!

Satt och lästa marinas blogg här om dagen, blev förvånad när jag läste om Petes "död" och återupplivning... Blev såklart alldeles kall i kroppen när jag läste det första, sen lättade det när jag läste att han ju faktist lever.
Men så fick jag syn på ett av bloggaren Axel Möllers inlägg nu. Kolla själv här in under...
hh
Vadå synd!? Hur kan man ens säga en sådan sak om en annan människa?

Om han nu inte tycker om Pete så är det väl så, men att skriva en sån sak som att man tycker det är synd att han inte dog... Då tycker iallafall jag att det har gått för långt!

Kommentarer
Postat av: marina

Usch.. jag blev också helt kall när jag läste vad han skrev. Man skriver ju inte som om folk liksom... fattar inte att man kan! usch!

2008-09-09 @ 13:49:51
Postat av: Mamman

om alla var som ni skulle världen vara bra mycket trevligare att leva i...

2008-09-23 @ 21:45:35
Postat av: Axel

Jag tycker du har gått för långt. Bajsapa.

2009-03-05 @ 09:25:33
URL: http://www.axeldoesstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0