Punkarliv och Avslutningsfest

Ja men hallå, hallå!
hittade massa filer från min gamla bärbara dator idag... en massa bilder från mitt gamla "punkliv"! tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder  från då.  titta och njut, haha!

jjffhghgjorde till och med en anarkist-tårta!gg


Sen var det ju Fritz fest i Fredags!
måste ju hålla de som inte uppdaterar sig själva upptaderade, hehe!

Jo det var ju så att Marcus 140 inte gick... så den fixades först och främst innan något annat hände. Ja, eller det hade väl hänt en och annan sak innan också, till exempel gav Majbritt mig fel betyg, Fick Olovs istllet för mitt! haha men det ordnade sig till slut... Tillbaka till Marcus traktor, med nytt batteri gick den  igen och vi drog en sväng på Molkom för att hämta follk och pynta den med lite björkris  innan vi drog iväg med riktning mot  Familjen Fritz gård långt  ute på  vishan! 
där ute var det redan mycket follk och grillen var tänd, det var bara att stta sig ner vid bordet och korka upp! resten av kvllen är ett minne för de som var där! var mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0