Clubline 50s


Ja, nu är den ute!
Klubbens hemsida ligger nu ute för allmän beskådan och vi vill gärna ha medlemmar nu!
Jag vet ju att det finns så många som delar mitt intresse för gammal musik och andra gamla och vackra prylar!
Men som sagt, klubben har nu fått en hemsida och reaktionerna är hitils mycket positiva!
Det här är något som jag verkligen brinner för nu! och vill gärna se detta bli en stor klubb i framtiden!
Är sjuk idag desutom, så nu sitter jag här och mejlar runt till lite olika personer som jag hoppas hjälper oss göra detta

möjligt. besök gärna sidan du med!


 www.clubline50s.webs.com

Kommentarer
Postat av: Thomas... din gamle SO-lärare

Tjenare mannen... jaha en ny klubb... du får maila när det blir nån konsert så kanske gubben Thomas får gå och kolla lite schysst musik?!!

2008-12-14 @ 09:30:04
URL: http://swenson.blogg.se/
Postat av: Emil Kjellin

haha, ja det är klart! du får bli medlem du med!

2008-12-15 @ 12:09:47
URL: http://emilkjellin.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0