Ursäkta mig!

Förlåt förlåt "alla" kära läsare!
Det har nu gått ett tag sen sist, har varken haft tid eller ork att sitta särskilt mycket vid datorn i sommar, men här kommer iallafall ett inlägg...

Just nu står jag i slutspurten av lovet och om ni tror att det är lugnt nu så tror ni fel... Började jobba igen i måndags, fick två veckor nu, kyrkan behövde ha någon som röjer i skogen här uppe och jag tackar ju såklart inte nej till att tjäna pengar samtidigt som jag får vara ute hela dagarna... Ja, på fredag nästa vecka bär det iallfall av till Karlstad med kartonger, säng, tv, m.m. flyttar då till den stora staden i fjärran... Karlstad! Det käns faktist riktigt skönt att äntligen få flytta, bara det att man kan gå till afären när man vill, och att man har polare nära, hela tiden!
Östra torggatan 9 blir min nya adress, bara att komma och hälsa på, haha...
Har förhoppnigsvis fått jobb till hösten också villket är betydande för mig om jag ska ha råd att bo och leva... diskjobb på en resturang visserligen men det är helt ok faktist, man behöver ju inte tänka så mycket, vilket är bra om man har skolan att konsentrera sig på.

Skolan ja... Jag börjar den 21a på programet PRIV bygg vilket inte var min högsta önskan men jobbar jag bra direkt från början så är det nog inte omöjligt att jag får hoppa in på vanliga bygglinjen, fattas ju trots allt inte så många poäng. det tycker jag är så jävla kul, att jag lyckades höja mig så mycket på så kort tid. Det är inte så dåligt igentligen... 190p hade jag när jag slutade nu i 8an hade jag 10p! man kan inte vara annat än nöjd, måste faktist tacka de som hjälpt mig med det! lärarna på Nyeds skola! glad att jag fick avsluta högstadiet där...

När jag sen har flyttat kommer jag troligtvis kunna Blogga avsevärt mycket mer så sluta inte kolla man vet alldrig...
tack hej 

Emil

Kommentarer
Postat av: Thomas, din gamle SO-lärare

Det vet du väl Emil att jag inte slutar kolla din blogg... Ja, du gjorde ett jäkla lyft hörredu... Och du har ju allt det där inom dig... så visa från början på PRIV att du kan... /Thomas

2008-08-18 @ 10:57:17
URL: http://swenson.blogg.se/
Postat av: Mamman

Hej Emil! Visst är det tomt och oerhört tyst sedan du flyttade, men jag ser att du har det gott och då är jag nöjd!Du har ordnat det fint för dig och det kommer att gå bra med resten oxå, det är jag helt säker på...fortsätt skriv här oxå,så jag har nåt kul att läsa. Älskar dej gubben...ses på onsdag!

2008-08-18 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0