No english for me!

Nej inte nu iallafall... Jo det var ju så att jag satt med de där papprena med engelskauppgifter idag, så kände jag att "nej jag orkar värkligen inte med att plugga engelska" så jag kollade igenom betygen och kom fram till att jag inte behövde göra det, jag är mycket mer intreserad och sugen på SO ämnena, för tillfället historia... så jag bestämde mig för att köra SO istället.
Håller på att kolla upp någon historisk händelsa att skriva om, kan bli riktigt roligt och givande om jag väljer rätt.
Sov hos mor inatt också, fick sova skönt men dock åka därifrån strax efer 5 imorse villket nog var bra för mig då jag behöver ställa om mig lite tidsmässigt, blir ju så att man är vaken längre på kvällarna och blir trött då dagarna, och det i sig gör ju att studierna blir drabbade. Kommer troligvis behöva läsa upp 7ämnen för att vara på den säkra sidan och det ska gu ganska bra enligt mina beräkningar och planeringar, hehe!
Onsdag idag och med det kommer extremt kort skoldag, 2timmar ungefär... slutade 11 och gick med natalie till Partaj för att kolla på piercingar, tänkte ta hål i ögonbrynet igen men är osäker på om jag ska göra det själv eller hur jag ska bära mig åt, eller rättare sagt har jag inte så mycket att välja på då jag knappast har råd att gå till någon sallong och göra det på! man måste ju prioritera utgifterna extra noga nu när det är annat man köper, det är mat, hyra, toapapper, m.m. så ja det får nog bli att be syster så får hon fixa det! haha...
Och nu ska jag gå ut i köket för att koka ihop lite gott att äta, min mage skriker av hunger... bli nog kykling idag!

...

Satt och lirkade lite med Photoshop, detta är mitt ansikte efter många lager och efekter! haha

Ha det bra mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du va inte så lik dig på bilden Emil, men nåt var det...Skönt att få ha dig hemma några timmar...Men du, tänk två ggr på det med piercingen och syrran...

2008-08-27 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0