Halv filmkväll!

Haha tja!

Kom precis hem från Malin! ja, och Jonas också förståss, haha... Joo de flyttade in i lägenheten idag, en ganska fin tvåa ute på norstrand! cyklade dit vid 6tiden, sen kom jonas flickvän och vi hade trevligt där ett tag men Malin var ju så orolig över att inte hitta till skolan imorn så vi fick gå in till stan en sväng med henne! Då passade vi på att gå in till mig en sväng och hämta några filmer att kolla på hos dom... ja det skulle alltså bli filmkväll,   Godis, kakor och läsk var inköpt till de som åt, det vill säga inte jag som varken äter godis eller dricker dricka! men iallafall så när vi kom hem så skulle snart jonas flickvän med bussen och de gick... Jonas kom tillbaka och vi satt på filmen efter att de dushat m.m. Sen när filmen var igång så började jonas ta kort med sin nya dator! haha och jävlar va roligt det blev! sjuka bilder och en rolig kväll! sen senare på kvällen/natten satt vi på  The ring2 och kollade en kvart ungefär, sen åkte jag hem och satt mig här! haha...

Helgen har jag tillbringat i riddarhyttan hos pappa och syster Mira som föresten fyller 5år idag, Söndag!
När jag kom hem därifrån blev jag bjuden på resturang också! av Klara, hon jag delar lägenhet med... Hon hon ville ha sällskap tydligen och jag tackar såklart inte nej! Blev en 200kronors oxfilé med tillbehör, mycket gott enligt mig...
nej nu måste jag sova så jag är pigg i skolan imorn! gonatt

mira
Grattis Mira 5år

Kommentarer
Postat av: marina

200 spänn eller, vadå lyx! :P

tycker hon kan bjuda mig med ;D

2008-09-01 @ 13:00:09
Postat av: Emil Kjellin

haha ja:P

2008-09-01 @ 15:39:26
URL: http://nillejklime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0