Första riktiga dagen!

Hej...
Idag hade jag den första någorlunda riktiga skoldagen, fick i ett häfte med olika engelskauppgifter och började jobba direkt helt enkelt...
Inatt fick jag dock inte sova min skönhetssömn riktigt utefter vad jag hade önskat. Jo för Klara kom hem vid 1-2 tiden och hade väl med sig fyra fem pers som gapade, skrek, spelade musik och sist men inte minnst, mitt i alltihop... Spelade de guitarhero!!
Blev lagom förrbannad så jag gick ut och sa vänligt men bestämt att dom "fan kunde snacka lite tystare och sänka volymen för jag är jävligt trött" ungefär något i den stilen blev det...  Somnade sedan om och fick sova skönt ända tills min telefon började spela "I Kissed a girl" och jag fick gå upp och göra mig i klar för skolan... Var väl kanske inte så jätte kul att cykla ut till rud i iskallt duggregn, men det var ganska uppfriskande iallfafall. och nu sitter jag här och väntar på att Odd ska ringa. Tänkte att jag följer med hem till dom idag, fan vad konstigt det känns att säga "hem till dom", det som var hos mig för två veckor sedan! haha! Ja som sagt följer med idag och åker med tillbax imorn bitti, jag måste hämta arbetskläder och desutom bjuds det på fläskpannkaka också haha...

ff

Ja, jag hoppas jag kommer igång med bloggen nu när jag har tid och allt!

Kommentarer
Postat av: marinaaaaa

du får skaffa busskort så slipper du cykla... tror det kostar 700 för en termin, det är rätt billigt om man tänker efter... så slipper man bli blöt och frysa också :)

2008-08-27 @ 23:24:56
Postat av: Mamman

Annars kan du använda period korten...som du har rätt till när du är skriven i filipstad...du får ett nytt kort men inga märken för aug sept...

2008-08-28 @ 08:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0